Dagenn~ 8D

HEEJ!8D
Jag och Sandra kom hem för kanske en timme sen.
Det var ganska roligt innan vi skulle hem.
Jag köpte en bok och ett jättesött robot-halsband 8D
Sandra köpte också en bok....OCH JAG HATAR BOKEN SÅ JAG HATAR HENNE TT_TT
Boken handlar om en iller som är en bortskämd prinsessa -.-'
Hom köpte också en liten söt ram och ett pucca-diadem
På vägen hem så tog jag kort på några änder 8D
Sandra föll två gånger och jag skrattade jättemycket den sista gången xD
Vi gick igenom jättemycket snö tack vare mig (a)
och när vi hade gått igenom snön och vid kanten så sa hon: "Jag lovar att jag kommer...*KABBOOMså ramlar hon*
...falla" XD HAHAHAHAHAHAHAH XD
Och Sandra hade glömt sin plånbok så vi gick till min pappas kiosk för att Sandra skulle lämna sin jacka där och då
märkte hon att hon inte hade plånboken xD
Och då fick hon låna av min pappa och då kramade hon honom och han tröck jättehårt 8D
Så Sandra kan typ inte röra sig 8D
Innan vi åkte kom Sandra hem till mig och då hittade jag saker jag hade fått på min födelsedag när jag var typ 8 8D
Det var en massa "smycken" gjort i papper (Saba och Sandra hade gjort dom) xD


I den rosa "presentlådan" fanns det ringar - som Sandra hade gjort 8D
I den gröna fanns det ett armband som var för långt. Så dom försökte sätta det runt min hals - Av Saba xD


Det där är ett "halsband" som Sandra gjorde xD

Nu kommer lite bilder på änder (tror jag det är? xD)





Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0