OMG!!

 HEEJ!8D
Kom för skolan kanske för några timmar sen.
Lyckligtvis så hann jag till skolan i sista sek.
Hade texrilslojd första lektionen och jag är snart klar med min kudde men jag ligger typ sist av alla ;____;
På gympan hade vi basket oh det gick ganska bra men inte när vi skulle köra match andra gången för då var det
hälften av klassen mot den andra delen och jag typ bara stog vid målet och stirrade på alla xD
Vi hade nationella prov idag i Eng. och jag hade 3 fel ;__________;
Jag satt och grät typ hela resten av lektionen ;____________________________________; xD

Nu när man tittar ut så ser man ingenting O__o
Man kanske ser ända till parkerningen men vid skogen så är allt bara...........gone xD
Tyvärr så kan jag inte lägga ut en bild...och fråga inte varför xD
Håller på att skriva med melly och jag får kommentarer om att jag är tuff ;D

Blir så tårögd av att få se att någon uppskattar mig 8D HAHA XD


Feedback
Postat av: gissavem;D

JAG UPPSKATTAR DIIIG ;_______;

2009-03-16 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0