FANTA SKIDUTFLYKTER! :3

HEEJ!8D
Kommit hem från skolan nu..typ för mindre än 3 timamr sen.
Skriver med Carro nu och lyssnar på en av världens bästa låt som jag hittade nu!:D
Min dator dampar så jag kan inte lägga in videon, men jag ska fixa felet [Sandra får hjälpa :) ]
Bara så du vet Sandra så är sångaren min :'>
Lolita23q - Mikansei Sapphire <'3
Har ganska tråkigt men...det går väl över? 8D
Är lite hungrig så jag ska äta snart.
Vill att Sandra ska logga in för då blir det kul......fast hon ignorerar mig nu för tkiden på msn :'>
Just ja', idag på skidåknings-grejen så gick det åt HELVETE!
Vi åkte 3,7:an på gammlia och jag tänkte fört inte åka med för att jag mådda inte så bra men sen gjorde jag det och Carro klagade och jag orkade inte med detså jagåkte med men jag hade inget fika och inte pjäxor men jag fick låna några.När vi kom dit så åkte vi och då gick det bra men så Fick jag skavsår på hälen,
jag, Carro och Ebba åkte tillsammans och så kom vi ikapp Bobby och så åkte vi i närheten av varann alla 4
och då började det göra jätteont och ville stanna men jag ville inte irritera Ebba och Carro så jag åkte med och så när jag åkte jättesnabbt så sa ja hela tiden: "Jag tror det blöder, det blöd...AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHJJ!!!"
Alla 3 stirrade på mig som om de hade sett en pingvin flyga
och jag började "gråta" och så när vi var framme så ville jag ha plåster men dom hade inget..OFTA MAN INTE HAR MED DET PÅ UTFLYCKTER! :3
Jag fick gå som en missbildad, CP-höna som hade ADHD heeeela ljuva dagen 8D
När ja kom hem så drog jag av skon jättehårt så jag bah:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!
Så går det när man inte är sjuk på skidutflyckter :'>
Alla stirrade igen :3


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0