4 helt negativa~ ämnen ._.'

Hej ._.'

Den här dagen började inte så bra.
Jag skulle sätta på moblen och jag hade glömt min PIN - kod av en anledning och nu behöver jag PUK - koden
men jag kan inte den och jag måste ringa till halebop för att få den men det vägrar jag att göra själv :'o
Och pappa vill inte hjälpa >_<

Det andra negativa är att jag är  heelt~ avundsjuk på Sandra för att hon ska få saker med Arashi -_-'
Skulle gärna velat ha Believe - singeln *-*

Vädret är åt helvete D:
Man blir så deprmimerad av det här vädret.
Man vill bara titta ut och se solen skina.  Hippie~

Jag kommer typ inte se Sandra på länge TT_TT
Ska till Cicci kl15:30 och det är jag glad för men jag missar tiden med min Sändie :*
Och att jag inte kommer att hitta till Cicci xD

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0