Chips + Metro Station + Homeworks = OK!

Hej, har så mycket att plugga om idag, just nu sitter jag och äter chips och gör min HK läxa som det inte går nån vidare med xD Hoppas att vi inte har mer läxor nästa vecka, det är ju nära sommarlovet! :D ♥ Får se hur det går men just nu ska jag njuta av lite musik med Metro Station och Chips!♥

Och snälla, kommentera inte "my bunny-teeth". Någon jävel till
expert har sagt att jag ska få tandställning men det kanske blir vid sexan eller senare! T_T
Jag kommer se ut som en kanin wannabe nörd!

Feedback
Postat av: Anonym

du kommer vaara fin i tandställning :D ,

2009-05-25 @ 21:15:37
Postat av: Linda

GÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!XD

2009-05-25 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0