Home From Södervik! 8D

Hej bloggen!~

Har verkligen saknat att blogga TT_TT

Undrar hur jag kommer att överleva när jag är i Iran utan dator i en månad ungefär O_O Måste köpa en dongel(en grej som ger internet som jag inte kan stava rätt till)Glömde också säga att Sandras mormor inte har någon internet så jag kunde inte blogga mer på hela dagen xD  Nu börjar vi!

Påväg till Sandras mormor åkte vi till Willys och köpte glassar och Pokémonbollar ;D(Jag köpte en påväg till hennes mormor och fyra från hennes mormor 8D)



Glass också såklart! D:                           Min är den till höger, btw

I bilen så var det en insekt och jag och Sandra skrek som satan och hennes mamma bah; TAT LUGNT TJEJER! Det slutade med att den dog :D

Sen skulle vi gå och ta kort på "Södervik" skylten och det skulle typ ta 10 min fast det tog 25 min x_x

Och busshållsplatsen ;D


Och nu till "skojjs skull" - bilderna! :D

Socker och jordgubbar!♥ Vi såg på Disney Channel i typ 4 timmar xD
 Vi såg på Hannah montana, Zack och Codys ljuva hotelliv, Magi på Waverly place och ett prgram som jag inte kan namnet på men det är en grön anka med bäversbvans och hatt i filmen som är ascool!♥
Det är exakt som Sandra säger! "Är det någon som vet vad serien heter?!
Snälla säg det till mig då så jag kan kolla på fler avsnitt!"
Om ni vill se en beskrivning tryck här på Sandras blogg! Vi såg också ett program och då kom det en gammal tant som bah; Prata aldrig...med abborrar! til en tjej xD

Big cat! ♥

Fire! O_O



Vi leker att du är katt! xD



Här sitter jag och Sandra och doppar fötterna "in the frozen water"
Notera att jag skriker Ahh, en insekt! för att det var en insekt på benet xD

Ps. Ni kommer och vill inte se kakan jag gjorde igår.


Feedback
Postat av: Iman

hahaha!! 'PROVA INTE DETTA HEMMA!!'' hahaha.. Lika rolig som vanligt! Ska du åka till Iran i sommar?? Vrf? Kom till Sthlm istellet!!! SNÄLLA!!! JAg saknar dig!!!!!

2009-05-31 @ 15:35:57
URL: http://basketlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0