I'll be right back!

Hej :D 
Sitter med min kusin bredvid mig som tittar misstänksam på datorn. Ojj, nu ska vi gå ut och åka ruschelkana. Som sagt, kameran Check, Jag Check och Shiva..... Check! Saba får Checka sig själv om hon ska med eller inte. Just det, killarna i femman hade skol - DM och dom från vår klass som spelade var Viktor och Daniel. Jag, Linda och Melinda  gjorde en banderoll som det stog "Heja Minerva!!" på xD Först gjorde dom mål men dom sista minuterna gjorde motståndarlaget två mål D: Jaja, nu ska jag gå och leka med Shiva~ Uppdaterar senare med bilder från "The Game" som ska föreställa när jag leker med Shiva som jag ska ta och bilderna från matchen, Baaaaaiiai~!

Feedback
Postat av: carro :D

höhö.. I´LL BE RIGHT BACK!! 8D

2009-05-29 @ 17:11:09
URL: http://pinkpoisonstuff.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0