Kritiik!

Så, nu har Sandra skickat allt! ♥

Jag kommer ge (+) som betyg och det högsta är fem (+)
och det minsta är ca 0 (+)

Litauen - Love - Sasha Son
NEJ!!

Han har ingen stark eller bra röst alls. Meningslös.

men jag diggar elden i handen.
+ +

Israel - There must be another way - Noa & Mira

Okej låt, plus att det låter som persiska men lite tråkig faktiskt
+ + +


Frankrike - Et s'll fallait le failbe - Patricia Kaas

Absolut inte.

En tråkig, översminkad kärring som inte kan sjunga!
ett svagt +


Sverige - La voix - Malena Ernman

Ser gammal ut fast hon är 38 år.

Fast jag "gillar" henne och det kommer chockerande.
Hennes röst är lite konstig. Det är gulligt att
många stöttar henne med flaggor.
+ + + +


Kroatien - Lijepa Tena - Igor Cukrov feat Andrea

Låt mig säga.

Hahahahahahahah

Killens namn Cukrov är hemskt snuskigt om man tänker som mig xD

Han har ingen vidare röst och är ganska gullig. Iaf liiite i vissa vinklar.

Ett svagt +


Portugal - Todas as ruas do amor - Flor-de-lis

Gullig kille som spelar gitarr och ganska söt bakgrund men inte bra låt.

Ett starkt +

Israel - Is it true - Yohanna

Är bästa låten enligt aftonbladet. Asså... svår att kommentera men den är tröttsam så aftonbladet har fel - enligt mig

Ett plus för de rosa molnen i slutet
+ +

Grekland - This is our night - Sakis Rouvas

Jag säger bara - Barnförbjudet.

Kåt och bögig kille. Notera att jag absolut inte är emot homosexuella eller bisexuella överhuvudtaget.

Nu till saken!
0 plus

Armenien - Jan-jan - Inga & Anusch

Hahhaha

När jag frågade vad dom hette så sa Sandra "Inga och Anus" xD

Wannabe muslim-cool-Amerikan.

Bra betyg för kläderna, "rösterna" om man kan kalla det "röst" och för "tung-gunget"
+ + +

Ryssland - Mamo - Anastasia Prikhodko

Låter som arabiska, PMS-attack

Sjunger om "Mamma" D:

Heja mamma! D:<

Svag + +


Azerbajdzjan - Always - Aysel och Arash

Gillar dig inte Arash. Du är dock från Iran och får ett plus-poäng för det.

Låten är tyvärr bra. Tjejen är gullig. 5 av 5 möjliga.

Som sagt + + + + + (♥)

Bosnien & Hercegovina - Bistra Voda - Regina

Heter han Regina? o_o

Låter som om han bölar.

Piratlåt + Begravning

0 plus

Moldavien - Hora din Moldova - Nelly Ciobanu

Ingen kommentar~

+ + + + och ta det inte fel med hur jag gillar den.

Malta - What if we - Chiara

Nej, nej nej!

Just nu vill jag bara åka till Ryssland och bojkotta aulan.

0 plus


Estland - Rändajad - Urban Symphony

Gullig tjej, ful lugg, ganska okej låt.

Svag ++


Danmark - Believe again - Brinck

Hans namn får mig att svimma av skratt. En desperat låt.

Hemsk refräng

En gullig trummis med brillor.
påminner mig om den blinda killen i "We are the world"
naaaw~
+ + + + FÖR TRUMMISEN!


Tyskland - Miss kiss kiss bang - Alex swings Oscar sings

Hatar hans byxor.

Snart bokar jag verkligen ett flyg till Moskva med ett terorist-flygplan i väskan

0---- plus

Turkiet - Düm Tek Tek - Hadise

Älskar skriket "Düm tek tek"

+ + + + +

Albanien - Carry me in your dreams - Keysi Tola

Gillar inte bakgrundskillarna kläder.

Hennes klänning är ett plus

Ett svagt +

Norge - Fairytale - Alexander Rybak

Älskar denna nästan lika mycket som "Always"

Svag + + + + +

Ukraina - Be my valentine - Svetland Loboda

Riddarkillarna är ett misslyckat försök.

Refrängen är Okej

Hatar jäveln.

Svagt +


Rumänien - The Balkan Girls - Elena

Har inget att säga.
Svagt +

Storbritannien - Its my time - Jade Ewen

Låter som en låt som man sjunger i kyrkan på Julen

+


Finland - Lose Control - Waldos People

Linda har trackaserat mig med denna jävla låten.

Låter exakt som alla andra låtar.

Disco-Europop typ

0---- plus

 

Spanien - La noche es para mi - Soraya

Hatar spanska.

Som Sandra säger påminner -och enligt mig är- om ett cirkus-inro

Tjejen har fint hår

0 plus

Nu vill jag bara säga till er som tar illa upp,
gör inte det för jag menar inget illa, jag tycker inte bara om vissa låtar.
Alla har olika smaker :)




Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0