SÅPIZ 8D

Hellu~ 8D
Jag och Sandra har varit ute nu och hoppat hopprep och gungat.
Innan så var vi hemma hos mig och blåste såpbubblor i mitt rum - vid fönstret.
Och det vart helt kladdigt T_T
Sen så gick vi till balkongen och blåste där istället - och låt mig tillägga att
det inte gick något vidare för Saba.
Ehm.. Sen gick vi hem till Sandra och fixade våra beställningar.
Då när Saba gick hem så gick vi och handlade twister och en chokladkaka + vi postade breven.
Efter det så gick vi och gungade och då var det en liten pojke där och blängde på oss o_O'
Så vi började prata väldigt bokstavligt för att han inte skulle fatta.
T.e.x "H a n g l or p å o s s v ä l d i g t k o n s t i g t"
Jag tappade min chokladkaka och lillkillen tog upp den och gav den till mig och Sandra ba;
A w w w xD

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0