today is the day i have wating for a long time

Hej! ^ ^
Ska till Carro kl två och hoppa sönder deras stutsmatta 8D
Carro, here I come :D
Ska ladda upp massor med bilder om jag lyckas att ta några xD
Carro kom tyvärr inte till finalen men du var ändå duktig tycker jag Carro :D
Hoppas det går bra med Viktor i finalen nästa vecka :D
Lycka till Viktor ^ ^
Har redan läst ut boken jag köpte igår, jag och Sandra läste ut halva i mindre
än 10 min :O
Så jag kanske läste ut den i 20 min....längtar
tills nästa lördag så jag kan köpa 2:an :D

Ni måste börja kommentera ><
Annars blir det ju inte roligt?!
Skriv vad ni tycker om bloggen eller t.ex. om inläggen?
Jag är inte farlig bara för Bowser är på min visningsbild xD

Uppdatear senare :D


Feedback
Postat av: carro

DU FÅR INTE HOPPA SÖNDER MIN ÄLSKADE STUDDZIZ!! >_<

2009-05-03 @ 13:02:13
URL: http://pinkpoisonstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0