Usch! D:

Åh herregud! Fy vad äckligt! D: Jag var inne på en hemsida då jag plötsligt kom in i en blogg där en tjej hade lagt ut en video, den var jättehemsk. Det var bilder av slakteriet. Tjejen sa själv att hon funderar på att bli vegetarian. Efter att jag hade sett videon, stängt av efter några hemska bilder och gråtit ihäl mig så funderar jag själv på att bli vegetarian. Vet inte vad jag ska välja, vad tycker du?

Feedback
Postat av: Sandra 8D

Uwääh, sånna videor är inte roliga T_T

Men jag tycker... att det är upp till dig, du kan ju typ... äta mindre kött men inte sluta helt? Eller bara sluta med vissa kött-saker?

Jag har själv funderat på att bli vegetarian så jag tror nog ändå att jag "röstar" på... att du ska bli vegetarian.

Dessutom så är många av mina vänner vegetarianer också litet onödigt fakta som jag kände mig tvungen att lägga till - har egentligen inget med detta att göra xD

2009-05-31 @ 16:09:50
URL: http://carcrashheart.blogg.se/
Postat av: Iman

BLI INTE VEGETARIAN!! Det hjälper inte.. Men om du tkr synd om djuren så gör det. Men SNÄLLA Saha inte vegetarien!!!

2009-05-31 @ 16:18:31
URL: http://basketlover.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack så jättemycket! :D

2009-05-31 @ 17:41:26
URL: http://madeleinegothe.blogg.se/
Postat av: Madde

Btw, det var när jag såg en sån video som jag blev vegetarian. Har varit det i fyra år nu, aldrig ångrat det. och jag vet att folk säger att det inte hjälper. men det är som att säga att "det är ingen ide att jag tar bilen till jobbet, alla andra förstör ju också miljön" Men man gör ändå det där lilla extra. En av de största anledningarna till att jag inte äter kött är att jag känner att jag mår bättre av det. Om jag ser någon såndär äcklig video så kan jag ju i alla fall stolt säga "det där stödjer i alla fall inte jag med flera tusen kronor om året." Folk fattar inte att de pengarna de betalar för kött varje dag de är och handlar, går raka vägen till slakteriverksamheten. Antingen så stödjer man all sån här verksamet, eller så väljer man helt enkelt att bojkotta köttet. Go green! Jag är väldigt stolt att jag stått emot allt tjat och gnäll på mig. Du anar inte hur många gånger man måste försvara sig för att folk ska respektera en. det är helt sjukt vad man måste stå ut med, så det gäller att man gör det för sina egna anledningar, så att man har något att hugga tillbaka med när man får skit för det man gör.

2009-05-31 @ 18:04:05
URL: http://madeleinegothe.blogg.se/
Postat av: wilmaa

jag tycker att du ska bli det , jag är det själv fast inte hel vegetarian jag är Demi-vegetarian då äter man bara vitt kött inte rött ( kyckling och fisk äter jag) =) :*

2009-05-31 @ 19:29:07
Postat av: Linda

Saha, Bli vegetarian. Jag vill bli det^^ Ska typ bli det. Jag såg en film som inte gick att ta bort (nån sorts virus) Där man såg när de slakttade kor, grisar, Svälj Hästar och Getter.. :'(

2009-06-01 @ 12:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0