Guten Morgen! :D

Idag är jag uppe väldigt tidigt och det är jätteovanligt. Vaknade vid åtta när jag somnade vid tolvtiden, vanligtvis så vaknar jag kl tio när jag sover vid kl tolv - ett. Jag vakande ungefär hav åtta då jag inte kunde somna om. Sen så smög jag och "stal" Sabas Apple Lap Top. men nu borde jag sluta snacka skit och om ointressanta saker och berätta det jag egentligen skulle berätta... xD Igår när jag var med Sandra så sökte vi på några ESC - låtar och då kom det upp en låt med en kille som sjöng dom och han sjöng fantastiskt dåligt att man bara ville sticka ner en raket i arslet och flyga iväg från det onda! XD Här får ni höra och se hur det känns 8D


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0