Fågelskådning = Blöt D:

Hej :D

Är hemma nu ><
I fågelskådningen var det inte så kul som det var förra gången ;__;
Jag och Linda hoppade i gegga och lötsligt for det vatten i stövlarna xD
Det vart jättekallt D:
Men just nu är jag hemma i det varma och väntar på att maten ska bli klar 8D
 
Imorron har vi Paulina [5A lärare] istället för Christer [min lärare] O__O
Vet inte varför, han skulle någonstans typ någonstans ;___;
Och det som är jättenegativt är att det är storsjung ><
Vanligtvis är det så att dom som har kör har kör och dom som inte går på kör
som jag har matte, men när det är storsjung så måste alla, t o m dom som inte går i kören, vara med x3
[Detta var för er som inte visste var Storsjung var ;D]

Uppdaterar snart igen :D

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0