I STAN PÅ EN SÖNDAG! :D

Hej :D

Jag var på stan med Sandra faktiskt.
Jag skulle till stan egentligen för att köpa ett par skor och jag tvingade Sandra att följa med.
Men skorna var inte så fina "kom jag på" så det blev inga :/
Jag köpte däremot ett par örhängen från Ur och Penn [Dom har haft rea att
tag på alla varor så jag fick dom för 25:- typ]

Dom är jättesmå så därför blev det inte exakt HQ, men det är vita prickar på dom.

Vädret var inte så bra idag, btw. 
Det skulle vara det om det var soligt hela dagen ;P
Det är exakt som Sandra säger  
 
"Detta kort är taget fyra timmar efter varandra xD"

Sen dstt vi och snackade om bloggar på en gräsmatta i en kvart kanske
men sen gick vi hem ^ ^


En liten bild för skojjs skull ♥
Förlåt för att inlägget vart så sent


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0