From yesterday

Hej!

Äntligen hemma 8D Idag så var det inte så jättekul på skolan men resten av dagen kommer säkert bli det. Om typ en halvtimme eller med så ska jag till Sandra :D Här kommer iaf bilderna från igår



"Frihetsgudinnan"

8D [För er som inte fattar så är 8D en smilis]
    
En lyckad bild!                                                                      På väntan i mörkret.


Bilden jag fick :D

Andra bilden jag fick.

Bilden som Sandra kompis, Frida, ska få.


Gjord av Sandra ;D Hon tog den TT_TT Men Serien finns i tidningen jag fick så :D

Och tillslut bilden Sandras andra kompis, Haley, ska få.

Sedan var det dags för fika :D

Mina saftglas och min cupcake >_<

Så gott att jag nästan inte ville äta.

"Del fika 2" xD

Liite mindre gullig än den andra xD

Genom den mörka korridoren ;___;

Nu till andra bilder som jag tog för skojj skull.

Plötslogt vände jag mig till Sandra, pekade på tjejen med saken på huvudet och sa; det finns ocså muslimer här xD





Uppdaterar senare♥


Feedback
Postat av: Shiko

Ni är sötbarn bådihopa!

2009-05-15 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0