Kent - Kräm

Hej ;D

Nu är jag äntligen hemma efter att ha varit på skolan. Vi var tvugna att kratta/sopa skolgården TT_TT När vi skulle kratta vid cykelstället så skulle vi ta upp cykelstället men då släppte Cicci den på min fot och jag bah; AAAHHHH! TA BORT DEN FÖR HELVETE!!. Men hon tog inte bort den och till slut 'hörde' hon och tog bort den så min högra fot är lite skadan nu. Annars så var det väl som en trist dag idag förutom att det var så bra väder att jag höll på att svättas hela tiden :D Uppdaterar senare men tills dess kan ni göra det jag gör, lyssna på Kräm men Kent.

Det i slutet som börjar vid 2:07 ska egentligen inte vara där men jag hittar inte originalet

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0