Kossa muu!

Hej :D
Bobby kom visst inte idag [till skolan] men han gör det imorron och då
får jag kanske, förhoppningsvis, säkert sakerna 8D
Idag påväg till skolan så såg mamma Sandra påvägen och så hon bah; hallå? heej!
fast fönstret var stängt xD
Och så knackade hon och vinkade.........llD
 
I hemkunskapen så skulle vi göra tunnpankaka och man fick bara en ;___;
och när jag var klar, det vill säga före alla andra, så gick ag fram och tog sylt och socker
och gjorde det om och om igen xD
Sen så började Mille med det och vi kom på typ 100 låtar
om att vi är socker/sylt beroende XD

Jag är rädd för Svininfluensan O_O
Ni då? Just nu försöker jag att övertala Sandra med att hon ska övertala mig med att
svingrejen inte är så läskig och inget att var orolig för xD
Hennes enkla övertalning; Men sluta oroa dig! Du kommer inte dö! xD

Tack för din försökning Sandra Holmberg o__O
 
XD


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0