Ehmm.....

Hej igen ><
Är hemma nu iaf och imorron kommer Bobby och då får jag mina saker *-*
Han hittade 2 cd och jag vet inte med vilka det är med :D
Och en t-shirt med SS501 :'>

I skolan hände det ingenting ;__;
Inget intressant men om ni vill veta vad jag som hände i skolan så
kan ni gå in på Carros blogg och checka in :'D

Just nu håller jag på med min header på Paint xD
Har inte PS [Photo Shop för er som inte vet] så vi får se resultatet senare
men jag tänker inte använda den om den suger som det är 80% chans på att den blir xD
Men ni kommer få se den hur som helst senare iaf ><


Feedback
Postat av: Ebba

noop, han kommer på onsdag till skolan...

2009-05-05 @ 07:07:16
Postat av: :'(

BUUUHUUU!!

2009-05-05 @ 15:33:16
Postat av: wilma

kan jag få din msn adress XD

2009-05-05 @ 16:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0