Megazone

Hej ^ ^

Har varit på Megazone och det var jättekul >___<
Jag kom sist första gången på Laserdome XD
Efter maten så spelade vi en gång till men då var jag sämre och fick 195- poäng .___________.'


Nelly försöker stjäla en hamburgare O_o


Jörgen/Görgen som fotar              


Älskar er <3 :*


Ehm.....


Arezo och Anastasia; WE SEE YOU!! O_o


Mille + Glass = Fet ._.'


Anastasia är också sockerberoende  :F
Notera att vi alla tre [Mille, Anastasia och jag]
är sockerberoende ^ ^


Tog ändå ganska lite för att jag inte skulle spy [Hade ätit
hamburgare innan och vi skulle spela efter att vi hade ätit glass]


Gift - Time! :D


Cicci, Sara och Linda ^ ^





Förlåt gör "the HQ"



Så det får räcka med bilder ^ ^

Uppdaterar kanske senare

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0