Traktortrubbel 8D

Hejj :D

Har varit på stan en liten stund med mamma. Köpte presenter till Ebba, Maja och Cicci :D
Dom fyller år allihopa om några dagar. Ska på Majas kalas i Megazone på Fredag och på Ciccis kalas som bara jag,
Mille och Linda är bjudna på och alla ska sova över också 8D [som är på Lördag]




Idag så kom Bobby hem från Kina och jag fick mina saker då :D

SS501 - skivorna :D


Tröjan :D

Och i den här gulliga påsen var den i ><

Och solfjädern :D

Tack ännu en gång Bobby *-*


Imorron kanske kommer hela klassen gå ut på fågelskådning.      
Det är ganska kul ändå :D

Det betyder inte att jag är fågelintresserad xD  
Det som är lite negativt är att jag måste vakna typ 5 för att vi ska vara i skolan kl 6 TT_TT
Och det som är det positivt är att vi slutar efter lunchen :D + det vart en solig dag tillslut :3

Måste gå och förbereda mig nu :D

Ojj, glömde nästan att säga att jag köpte mangapennan i stan. Ville inte köpa Vampire Kisses av en anledning,
annars skulle mamma bli pank ._.'
Får köpa den nästa gång på stan :D


                            8D

Och kom ihåg......................

Att det alltid kan bli "Traktortrubbel" XD
Notera att jag inte köpte den...men skulle gärna vilja 8D


Feedback
Postat av: linda

Var det på en toalet som solfjädern va på när du tog kort??^^

2009-05-08 @ 16:02:01
URL: http://prixxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0