♥~

Hejsan!

Nu är jag hemma efter att ha varit på stan i ungefär 3 timmar. Först så gick jag och Sandra självklart till Bokia och där köpte jag One Piece 6, Sandra köpte I.n.v.u, någon bok som hette något liknande iaf xD Sedan gick vi och tittade lite på kläder som jag ska köpa på måndag. Vi köpte bådatvå ett ankbadkar med en magnetisk anka med gem i för 39:- som innan hade kostat 60:- så jag hade lite tur att jag inte hade köpt den tidigare eller senare :D


Så gulligt ♥

Nu till de onödiga bilderna :D

Träffade Samira och Emma i Lagerhaus, och jag fick en godis av Emma
som det stog New Love på ♥
Älskar er! ♥♥

Träffade Gert och Robban [Gert i Rix FM]




Nu har Nanna "äntligen" blivit en Pressbyrå D:

Vad tycker du?
Nanna eller Pressbyrå?

Om du undrar varför jag bölar är det för att min pappa ägde Nanna ♥

Trevlig helg allihopa ♥

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0