Happy birthday dear Saha, happy birthday to you

Vet ni om att jag fyller år snart? Om ca fyra dagar blir jag tolv. Undra vad jag får iår, vanligtvis är det så att jag bara får något gulligt gosedjur eller något annat som fyller upp rummet. Ingen i familjen har köpt något, det kanske blir en födelsedag utan presenter? Näe, det tror jag inte. Kan inte vänta! Den 6 oktober så smäller det gott folk!


Feedback
Postat av: LD

Yeey, Grattis i förskott xD HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!! HURRA!!

2009-10-02 @ 13:24:12
Postat av: Melanie

Grattis sötnos ;* <33

2009-10-03 @ 09:42:53
URL: http://melanieejdetjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0