Tell me, tell me more.



  • Jag brukar aldrig kolla mina mail.
Det brukar aldrig vara något viktgt mail som jag får, kollar bara om det är ytterst viktigt. Alltid när det ploppar upp en ruta så ignorerar jag den och fortsätter med det jag gör. När jag för en gångs skulle ska kolla mina mail är inkorgen full och då orkar jag inte oppna och läsa alla. Jag kan få över 100st olästa mail.
  • Jag är mörkrädd.
Jag är aldrig rädd om jag är i ett mörkt rum med en annan person, bara när jag är ensam eller med en person som kan skrämma mig i mörkret.. jag är jätte-lättskrämd! T.ex. när jag är i mitt rum och ska till vardagsrummet eller någon annan stans i huset så måste jag gå igenom hallen som aldrig är tänd, då springer jag hela vägen och sakta ner om jag går förbi någon så att dom inte tror att jag är feg.... hehe.
  • Jag brukar falla av stadiga stolar.
I min förra skola, när jag gick i tvåan, så ramlade jag av en stol i bildlektionen av att en gubbe i radion sjöng så högt. I klassrummet när jag snackar mer Linda, Viktor eller Artem så brukar jag tappa balansen (om det ens behövs balans för en stadig stol) och ramla av, ibland så gör jag det också när jag vickar på stolen omedvetet.
  • Jag gillar inte pannkaka.
När jag var liten så lagade mamma pannkaka ofta, en kväll åt vi det till middag och så åt vi det i skolan till lunch och när jag kom hem blev det samma sak. Därefter år jag det aldrig igen. Jag gillar bara när det är tunnpannkaka eller när jag inte har ätit det i en tid.

Feedback
Postat av: Inez

Det är väldigt ovanligt att inte gillar pannkaka O.o

2009-10-11 @ 20:23:48
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0