What do you say?

  • "Jag klipper håret ofta"...

... enligt mina vänner. Nu har jag inte klippt mig sen avslutningen och därför mår jag konstigt just nu! Ofta när jag klipper mig blir jag nöjd och då får man en bra känsla och den känslan har jag inte känns på ett tag. Jag tycker inte att jag klipper mig ofta. 

  • Är kliniskt ren.
Jag hatar när det är stökigt. Om det ligger en sak på golvet eller saker hullerombuller på bordet så tycker jag att det är stökigt. Hatar att vara i Sabas rum ibland för att det ligger saker överallt. Det är värre än vad det låter.
  • Älskar att baka/laga mat.

 Kan inte laga många rätter men baka kan jag. Hinner inte baka så mycket för att all plugging och skit är i vägen.

  • Brukar säga "tröck" istället för "tryckte".
Inte mycket att säga om det...

 


Feedback
Postat av: carro

IHIIHIHIHIIIII jag kanske ska klippa mig snart! 8D

2009-10-25 @ 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0