Fallet med de två tiorna

Tjoho!
Just nu håller jag på att läsa den nya boken jag har köpt, Uzumaki, som är en skräck-manga. Har aldrig läst en skräck-manga förr. Få se om jag blir rädd... iaf, nu ska jag berätta det tragiska som hände.

Jag och Sandra gick som vanligt ner till Bokia och se på mangaböcker. Där stog det en stor låda med massor av manga som var på rea. Då fick Sandra syn på Uzumaki men som hade blivit överatt till Svenska och jag hade velat ha Uzumaki ett tag så jag tvekade inte på att köpa den. Sen kollade vi på mangan som var i lådan igen och då märkte jag att jag hade 10kr förlite men Sandra hade 8kr och skulle få tbx 2kr så det blev exakt 119kr. Sandra sa; Jag lovar att det kommer bli något fel med pengarna nu. Det brukar alltid bli något fel när vi ska köpa böcker.. och såklart blev det ju fel! Jag hade tappat bort mina 2 tior och vi letade som galningar i manga avdelningen. Jag blev så deppad att jag gav upp och läste en bok. Sandra letade jättemycket i lådan men jag trodde att någon säkert hade hittat tiorna så vi gav upp. Precis när vi skulle ner från trappan så hände det magiska, Sandra fick syn på 2 tior i lådan och jag kunde köpa Uzumaki!


Uzumaki 1 - 119
Har läst lite av den nu.. den är lite äcklig och läskig men jag klarar det nog!


Feedback
Postat av: Linda

Har skrivit en skräckhistoria på min blogg, Litar du på dina gosedjur? Gör inte det!

2009-10-31 @ 17:25:33
URL: http://ensmartidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0