Filmkväll

Varit ute och tagit en promenad med mamma och hyrt en film och köpt lite snacks. Om en halvtimme ungefär så ska jag sätta mig i vardagsrummet och se på "Bedtime Stories". Förresten, har läst ut Uzumaki. Den var ganska lång och hade några historier som hanlade om spiraler. Var ganska äcklig och läskig, fast än jag inte gillar sånt så gillade jag boken och ska köpe 2 och 3. Rekomenderar den till alla som gillar läskigt och som gillar manga! 




Och ja, jag vet att bilderna är i sämst kvalité
 och är mörka men det kan jag inte göra någonting åt än.


Feedback
Postat av: Banana

Men åh! Det är ju inte snällt att lägga upp bilder på chipspåsar =) Jag är sjukt sugen på chips idag...

2009-11-01 @ 09:50:30
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0