Muse - Uprising


they will not force us,
they will stop degrading us,
they will not control us,
we will be victorius.

Kärlek till denna låt, inte för att jag gillar muse men på reklamen till deras cd så spelar dom låten och jag var bara tvungen att få lyssna på den och nu är jag helt beroende. På måndagar kommer jag att börja komma lite senare för att jag har börjat gå på fördjupningsmatten på måndagar, jag är inte intresserad av matte men jag är inte så värst bra på det men jag vill bli bättre. Det är frivilligt så folk kanske tycker att jag är galen :)

Feedback
Postat av: Melanie

Kärlek till den låten, helt klart! <3 Jag är typ helt nerkärad i den XD

2009-10-23 @ 16:15:04
URL: http://melanieejdetjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0