Flygrädd

Shululu!
Haha, jag vet att jag inte har bloggat på ett tag. Gjorde massor med randomsaker när jag kom hem från resan.
Vet ni en grej? När vi skulle från Göteborg till Sthlm så vare asläskigt. Dom startade typ efter 15min och så när dom skulle landa så bah; SWIISH! Jag trodde allvarligt att vi skulle krasha så jag satt och bad i mina tankar till gud och bah; snälla, låt mig överleva! HAHAH, och när vi landade så jag typ grät av glädje. Jag satt bredvid två personer som jag inte kände, Saba satt framför för att det inee fanns plats bredvid varann så jag kunde inte typ; Saba, är är rädd! Så jag satt i stolet helt stilla och grät innombords. Jaja, nu ska jag inte babbla om det och sticka istället. Måste sova lite tidigt för att jag måste vakna kl halv 7.


Feedback
Postat av: ebba och carro

snygg bild ;D

2010-04-14 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0