Du vet exakt vad jag klarar av

Jag har varit lite social idag och hjälpt mamma och shoppa lite på Willy:s där man kan göra ett fiskespö av pengarna du har kvar. Av den fiskar du upp en kista med guld och så får du dina köp flygandes hem.... vad trevligt. Nu till något annat, jag har ju lovat (eller ska försöka) att inte köpa något tills min födelsedag (den 6 oktober) men då får jag köpa mat och annat man kan äta/dricka. Men om det blir något akut som kanske en present eller en rosa stiftpenna som man behöver till skolan som jag redan råkat köpt.... jag kommer alltså behöva stift. Vi får se hure går, så då kör vi!


Igår träffade jag Cicci och Linda <3
Vi fikade och jag beställde en Cappuchino(?)
 och det verkade väldigt konstigt enligt alla men den var god.
Tappade bort plånboken där också.... den blev hittad av personalen på caféet.



Såg denna med Sandra i onsdags.


Feedback
Postat av: Lia

Smickrande... xD

2010-08-20 @ 20:20:11
URL: http://ahweeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0