Bara för att Carro är längre än mig!

Idag så hade vi matte jag fattade 0 och jag hittar inte mitt biblotekskort! :(
HAHA, fick ångest så jag började leta nyss men nu hittade jag den, intressant, huh? Anyway, jag typ gå och läsa och äta bullar. Jag och Clara vart fett sugna på bullar i skolan för att det var en mattteuppgift som handlade om det så vi ska äta jättemånga och berätta hur många vi ätit imorgon! och jag har fett tankar i huvudet och har det jättestressigt så jag ska sätta mig och tänka efter vad jag tänker på... hehe. Så det kanske inte blir mer uppdareringar idag. Jaja, byee!

Owl City - The Saltwater room


Feedback
Postat av: carro

ehehe. kampen fortstter! 8D

2010-02-02 @ 19:05:27
Postat av: ella

som mitt nya inlägg lyder, tkr du att jag ska sluta blogga? vill gärna höra vad du tkr :)

2010-02-02 @ 20:39:24
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0