Inlåsta i skolan

Gissa vad som hände idag? Jag, Mirja och Arezo var på textilslöjd och då så skulle vi ta en liten genväg. Hmm.... hur ska man berätta? Alltså.. för att gå genvägen så man öppna en dörr (dörr nr 1) så att man kommer till ett rum och i rummet finns dörren (dörr nr 2)  ut. Och man kan inte öppna dörr 1 från lillrummet. HAHA! Så jag stände dörr nr 1 och dörr nr 2 hade frusit fast typ.. så alla bah; AAAHHHH! Som tur så har vissa i klassen på mobilerna ibland så jag ringde Amanda som inte svarade och sen Viktor. Han och Artem, Carro och Melli kom och räddade oss! Dom öppnade dörr nr 1 till oss! YAY! (Ni behöver inte förstå)


Erkänn att jag har skills på Paint :)


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0