Wheesung - Insomnia

Hej!

Fy, vad trött jag är o.o Tror att jag ska gå och lägga mig snart, är seriöst jättetrött. Idag så lekte jag och Viktor blattar, det var fett kul, alla typ stirrade. Och så gick Linda som vanligt runt och petade på mig. Ebba var inte där så jag vart typ ba; VARS ÄR EBBA?! Jag vet inte om hon är sjuk eller inte. Jag vet, intressant info. Vi håller på med att skriva sagor nu igen. Jag har ju för konstig och "stor" fantasi så att det inte går att tänka så såklart så gick det åt helvete för mig. Till slut skrev jag bara något, det fick bli om "Djuren på bondgården". Jag har kommit till at korna och hönorna ska komma på sin fantastiska idé. Jag vet inte vad idén är eller vad det ska sluta med. Det får vi se.

 

 

Ny drog! Min stad, suger på det men det är kul.


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0