VIKTOR = HYPER! <3

IGÅR SÅ DAMPADE MIN DATOR! Den funkade inte.. mend et gör den nu iaf c: Idag så ska jag baka för en sak.. kan inte berätta.. men jag säger varför sedan men jag kommer inte kunan uppdatera på kvällen. Idag så lekte Viktor hyper och några åttor stod och glodde men det gör inget för min mormor har en brödrost. HAHAHA, förlåt! Vet ni? Idag när jag skulle hem och väntade på att mamma skulle komma med bilen så kom en liten kille som jag inte kände så mycket och sa något men jag hörde inte vad han sa för jag lyssande på musik och så viftade han med sin Bamse-tidning. (jag t

Han; Hålla?
Jag; Snackar du med mig?
Han; Ja, vem väntar du på?
Jag; ehm.. min mamma.
Han; Vad lyssnar du på?
Jag; ehm....... abra.. cadabra.
Han; Kan du sätta på högtalare så jag hör?
Jag; .... EHM... OKEJ! men du kommer inte fatta för det är koreanska
Han; Okej... Oj vad bra! visste inte att koreansk musik var så svängit
!
Jag; HAHA! jaa :D
Han; Skicka via bluetooth


Han var assöt! 8D


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0