Bio

HEEJ!
Blogg.se har typ fuckat up dom senaste dagarna så jag har inte kunnat blogga men nu så har jag kunnat logga in! Danni är här och nu ska vi dra till stan och se på Old dogs. Ingen annan har reserverat platser så det finns en chans att vi blir dom enda i salongen.. läskigt! Haha, nu komemr bilder från igår!








Feedback
Postat av: Linnea - [littlemslinnea.blogg.se]

Har du lösnaglar?

2010-01-04 @ 16:22:43
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

sv: Haha okej, men isåfall har du endå väldigt långa naglar! Mina naglar är korta så det ser ut som jag har små knubbiga korvfingrar. xD

2010-01-04 @ 20:26:46
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/
Postat av: Iman §

hahaha hörde i någon av dina tidigare inlägg att du lyssnade på sorry sorry .. hahah ÄLSKAR koreansk musik. haru lyssnat på taeyang? han e aaaas grym!!!! sök på han på youtube ;) saknar dig. ha de bra!

2010-01-05 @ 00:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0