STRESS!!

Åhå, känner mig så stressad D: Har varit med om/ska göra skitmycket. Födelsedags-saker, ska på bio, ska ha MATTE-prov imorgon (önska mig lycka till), Engelska läxförhör också imorgon,  innebandy-dag, fest på Megazone, kanske ska på bio igen. SÅ SVÅRT! Har skrivit en liten lista med saker som jag ska köpa och saker jag måste göra och det typ rymms inte. Hoppas allt är över snart! Men en sak är säkert, på lördag efter jag har varit på megazone så ska jag till bion och se på Avatar med Carro och Ebba. Nu måste jag gå och plugga, hoppas alla prov och läxor tar slut snart. På tal om det så hade vi multiplikations-test idag där man skulle skriva svar på CA 100 tal under fyra minuter och jag klarade det *happyface* 8D

 

Btw, det är typ snöstorm, man ser ingenting förutom små isbitar som flyger i luften. Tro mig, det är inte snö!!


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0