Vampire Kisses 3

SHAA!
Igår.. så kunde jag inte blogga för att jag var typ "sjuk". Haha, jag hade just ätit och så snurrade jag i min datastol i typ 10min och sen så gick det aldrig över så jag låg typ och sov. När jag vaknade mådde jag fortfarande illa så jag kollade på tv... och gjorde det resten av kvällen. Smart va? :D Jaja, idag på gympan så hittade jag en hårnål i min sko av en anledning! Och efter skolan så åkte jag och mamma till Bokia och hämntade Vampire Kisses 3 som  jag hade beställt när jag var med Sandra, och igår så fick jag två till presenter av Jenny och Wilma.. tack så mycket för alla presenter! Dom visar jag lite senare för just nu måste jag plugga geografi och läsa Vampire Kisses 3!


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0