du är dom långa milen mot Berlin

hej.
Idag var jag också sandra på stan och köpte bodylotion i regnet med ett paraply.. kan det bli mer deppigt? Haha, vi hade iaf kul! Tänkte köpa en svampbob tshirt men den var inte så fin och jag har lovat mig själv att inte köpa så mycket mer så det blev ingen tshirt. Jag har köpt asmycket grejs de senaste veckorna för att vi ska ju resa bort på söndag så det behövdes... typ. Jag längtaar!! Ska vara med några kompisar i veckan, kommer inte se dom på länge för vi kommer hem typ 2 veckor innan skolan startar. Lycka till med att ha kul utan mig... HAHAHAH!




08-09 ♥

Feedback
Postat av: nelly

är det dära jag vid vänster??

2010-06-15 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0