Bloggen fyller 1år! :D

Bloggen fyller ett år, YAAY! och jag varnar er som läser min blogg att ni inte behöver gå så långt bak in i arkivet... -.-  för jag gillar inte citykor som spottar vatten. Iaf, det är inte viktigt för mig att ha många besökare eller läsare. Förr ville jag bli känd och gjorde typ allt för att bli känd men det vill jag inte längre.. och så var jag lite Foki-wb..hehe men idag så är jag inte det. Det är bara roligt att skriva av sig ibland och veta att kompisar läser min blogg fast än min statistik är jättelåg. Men så är det kul att skriva och senare kunna kolla tillbaka och se vad pinsamma och roliga saker man har gjort. Jag började blogga för att min kompis Sandra började blogga och hon sa att jag också borde göra det så vi satt och försökte komma på ett namn.. namnet kom bara helt random för att det stog Howie någonstans på en msn-reklam som jag tror var en reklam till typ Hawaii. Vi hade lite för bråttom så fråga inte om namnet. Aa.. juste! Idag äre ju melodifestival-final :)

 

Lindas blogg (och melindas) och om ni undrar så är de färgglada stecken "konfetti".


Feedback
Postat av: Ellia

grattis till bloggen :D

sv: nä jag har inte färgat det, utan bara tvättat med silverschampo för att kunna färga om det med en svart hårfärg som lyser i en mörklila ton :D

2010-03-13 @ 22:51:07
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0