Hur ska jag göra så du ser mig?

Chacha bloggen!

Näe.. skämta! Idag så svimmade Nelly i min klass mitt i skolgården och det slutade med att ambulansen kom, var lite läskigt. Jag har jätteont i rumpan... "råkade" ramla och kom på att jag hade ont innan så nu har jag extra ont. Vart också kallad blond av Viktor (Y). På torsdag har Nelly fest så kommer kanske inte blogga för jag kommer inte komma hem efter skolan.. Linda skjutsar mig så vi måste åka till stallet så får jag kolla på när hon rider, sen åker vi till festen.. och min kamera hänger med :D

 

 


Feedback
Postat av: TSUKII ♥

svar: hehe, den är köpt i Asien, tror det var kina eller thailand. Men den fanns att köpa på strawberrynet.com och kommer från märket Arezia, dock är den nog slut nu :( finns två paletter kvar: http://se.strawberrynet.com/makeup/arezia/



ps. skulle du vilja rösta på mitt bidrag? Länken finns i slutet av varje inlägg! :)

2010-03-31 @ 10:45:49
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0