Nyår

Nu är jag med Melinda och vi har spelat in en ny video med Dris som ni ser i inlägget under. Idag på stan köpte jag inte något speciellt. Lite ätbart.. klubba och vi testade chailatte som Viktor hade sagt var så gott. Jag och Linda köpte men det smakade bajs. Och när vi gick in på bokia så var det några ungar som typ kollade på oss (mig och mille) och började asgarva. Jag och Mille störde oss så mycket på dom så vi började stalka dom. Vi slutade efter ett tag.







Ikväll vart det persiskt nyår och Eddie sjöng på ett program på någon kanal :D

Jag började fota skärmen som en paparazzi.

 


Feedback
Postat av: Nicki

Eller hur , chailatte är asäckligt ! XD Och nu blev jag sugen på blandsaft x]



SVAR: TACKKKKKKK :D (L)

2010-03-21 @ 18:42:00
URL: http://niickoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0