Eurovision song contest 2010

ESC var igår! Jag  såg den med Sandra! Askul vare, mina favoriter var Serbien och Moldavien. Hon som sjöng om Aprikos-skärnan eller vad det nu var var också... cool. Vinnaren (tyskland) var asbra! P.S. Nej, jag gillar inte musik som är med i ESC men när jag säger "bra" menar jag bra ESC-låt :)
HAN ÄR FETT SNYGG! (påminner mig om G-Dragon från Big Bang)

Feedback
Postat av: sandra

hahahaha, jag har 3 låtar med han på mobilen. och du han sa typ i någon intervju sak att G-D härmar honom... o_O XD

2010-05-30 @ 17:20:39
URL: http://carcrashheart.blogg.se/
Postat av: carro

asså förlåt, men dendär saken är läsk och han är ful som en död åsna som har blivit överkörd.



han är skitläskig, och hans tänder ser.. bländande(?) ut xD

2010-05-30 @ 17:33:32
Postat av: Melinda

oooh han och justin bieber borde starta en grupp.....

om du-vet-vad Ü

2010-05-30 @ 22:07:57
URL: http://ingenperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0