i like to ride my tuk-tuk-tuk

OMG!!! jag har fått en hamster.. vet inte vad rubriken har med detta att göra!
 Jag bah; MAMMA! VARFÖR FÅR INTE JAG EN HAMTEEER? hon;...... saha, bur e dyr! furfaeen, köpp din hammsterz. och pappa vart bah; NU DRAA VIII!(på en söndag) och djurmagazinet på mariedal var öppet så vi gasa på. pappa bah; kann vi får lite ehjjeelp? vi är inga hamster-experter men lite kan vi! c:

imorrn äre skola och jag har inte gjort något alls idag, eller jag har fått en hamster!!! åh, vad lycklig jag är. men jag har låtit den vara lite för sig själv idag.. för den är ganska rädd för mig! min lilla sture :D bild på honom kommer sen.


bild från en utflykt med 6c påväg mot klabböle.


Feedback
Postat av: S.H

JAG MÅSTE FÅ SE DEN!!!

2010-09-05 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0