jag har en åsikt...

..skönhetstävlingar! Såg just på ett program på kanal4 som heter "Mammas lilla skönhetsdrottning".

Jag får typ damp. Asså hur kan man låta ett barn som är så liten typ ha lika mycket smink som en dragqueen och massa skit. Barnen blir ju störda. Hon på bilden vart förbannad för att hon inte vann. Och hennes storasyster grät floder och bah; "hon kommer tro att hon inte är fin."
Hon kommer ju tro det tack vare hennes mamma och syrra för att dom påverkar henne. Jag tror inte ens att vissa av barnen ens gillar tävlingarna. Som barn när man är så liten så ska man inte tävla om sånt. Inte ens tänka på sitt utseende som de gör. Jag får damp... blir så jävla sur!

Haha, nu låter jag som en gammal kärring som skickat insändare till en tidning. Men detta är min åsikt!

vad tycker du om skönhetstävlingar?



Mammas lilla skönhetsdrottning, Madison.


Feedback
Postat av: Bobbii

Kul att se på^^ de e ju helt iq befriande O.o

2010-09-28 @ 19:27:49
Postat av: carro

jag och ebba såg det också, och det är ju alltid ett liknande program på discovery travel and living,och jag tyckte så synd om den fattiga blonda tjejen :C

2010-09-29 @ 09:09:40
Postat av: mirja♥

jag såg också på det programet och han var bäst men jag tycker att hennes mamma är sjuk hon noppade ögonbryn... XO

2010-09-29 @ 09:18:38
URL: http://meecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0